A+ A A-

[Zap. ofert.] Wymiana stolarki otworowej - okien

  • Odsłony: 1450

Z A P Y T A N I E O F E R T O W E

 


W związku z art. 4 pkt 8 Ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 ze zmianami), na podstawie wewnętrznego Regulaminu Zamawiającego w sprawie udzielania zamówień,


I. Zamawiający:

Gryfickie TBS Spółka z o.o. ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice

adres do korespondencji: Gryfickie TBS Spółka z o.o. ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice,

adres strony internetowej: www.gryfickietbs.com

tel/fax. 91 384 30 51,

e-mail: ,

zaprasza do złożenia ofert na wymianę stolarki otworowej – okien wg Załącznikiem nr 1 i 2

w zakresie:

II. Szczegółowy opis przedmiotu Zapytania Ofertowego:

- demontaż starych okien,

- demontaż starych parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych),

- dostawa i montaż stolarki okiennej – nowych okien PCV (pięciokomorowych z wewnętrznym wzmocnieniem stalowym) z nawiewnikami sterowanymi ręcznie,

- montaż nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,

- uzupełnienie ubytków tynku zewnętrznego i wewnętrznego, powstałych przy obróbce związanej z montażem nowych okien,

- malowanie ścian zewnętrznych, związanych z wymianą nowych okien, wraz z doborem właściwego koloru farby,

- wywóz i utylizacja starych okien.

III. Pożądany termin realizacji przedmiotu Zapytania Ofertowego – 31.07.2017 r

IV. Uwagi Zamawiającego, dotyczące Zapytania Ofertowego:

- Zaleca się dokonanie przeglądu zakresu robót oraz obmiarów objętych niniejszym zapytaniem ofertowym,

- Adresy lokali mieszkalnych, w których należy dokonać wymiany okien oraz wykaz okien do wymiany znajdują się w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 9 w godz. 7.00-15.00,
-
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należyta starannością, przepisami, normami technicznymi i zasadami sztuki budowlanej,

- Zastosowane materiały muszą spełniać wszelkie normy określone Ustawą Prawo budowlane, w tym art.10 Ustawy, tj. muszą posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach,

 

- Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę,
- Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zakresu prac objętego zapytaniem ofertowym zgodnie z wymogami BHP,

- Wykonawca będzie zobowiązany do właściwej organizacji prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego, bez jakichkolwiek zakłóceń. W szczególności do obowiązków Wykonawcy będzie należeć właściwa, zgodna z przepisami obowiązującego prawa, organizacja i zagospodarowanie placu robót oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy wszelkich ewentualnych szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego, uprawnione do ewentualnego kontaktowania się z Oferentami:

- imię i nazwisko pracownika: Henryk Dzikowski,

- adres: siedziba Zamawiającego – siedziba Spółki (pokój nr 9),

- tel.: 913847325

- czas urzędowania: poniedziałek-piątek w godz. 7.00-15.00.

 



 

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami, w tym o sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów:

- Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną,

- Wszelkie zapytania dotyczące postępowania należy kierować nie później niż 7 dni przed upływem terminu składania ofert.

 

VII. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim,

- Zamawiający wymaga aby oferta zawierała załączony do niniejszego Zapytania Ofertowego, czytelnie wypełniony i podpisany przez Oferenta, Formularz Ofertowy.

 

VIII. Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcia ofert:

- Ofertę należy złożyć w sekretariacie siedziby Zamawiającego (siedziby Spółki), w terminie do 17.02.2017 r. do godz. 15.00,

- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Wymiana stolarki okiennej – NIE OTWIERAĆ PRZED 20.02.2017r., przed godz.10.00,

- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.02.2017 r.. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego (siedzibie Spółki).

 

IX. Opis deklarowanej ceny oferty:

 

- Na załączonym Formularzu Ofertowym należy przedstawić cenę ofertową brutto za 1m2 okna,

- Wartość cenową należy podać cyfrą w złotych polskich (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz słownie,

- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zapytania ofertowego.

- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i ewentualnym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

 

 

X. Informacje o formalnościach:

- Ze względu na posiadanie określonych środków pieniężnych na finansowanie wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, zwiększenia, bądź rezygnacji z części robót bez podania przyczyny i w przypadku jego unieważnienia powiadomi o tym wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia,

- W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich Oferentów, w terminie 7 dni od daty zatwierdzenia protokołu z otwarcia ofert,

- W przypadku przystąpienia do realizacji przedmiotu Zapytania Ofertowego, Zamawiający podpisze z Wykonawcą Umowę dotyczącą realizacji przedmiotu Zapytania Ofertowego w terminie 14 dni od daty zatwierdzenia protokołu z otwarcia ofert,

- Jeżeli potencjalny Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, uchyli się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu Zapytania Ofertowego, Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny,

- Niniejsze Zapytanie Ofertowe przeprowadza się na podstawie wewnętrznego Regulaminu Zamawiającego w sprawie udzielania zamówień,

- Na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 ze zmianami), niniejsze Zapytanie Ofertowe prowadzone jest z wyłączeniem norm przywołanej Ustawy,

- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień publicznych tj. protest, odwołanie oraz skarga,

 

Załączniki:

1. Formularz Ofertowy.

2. Wykaz stolarki okiennej , będącej przedmiotem Zapytania Ofertowego Załącznik nr 1 i 2.