A+ A A-

[Zap.ofert.] Wyk. remontu pokrycia dach. i kominów bud. ul. Ks.Ruta 25

  • Odsłony: 1523

ZAPYTANIE OFERTOWE


(Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.)

I. Zamawiający:
Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Ks.Ruta 25 w imieniu której działa Zarządca
Gryfickie TBS Spółka z o.o. ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice

Adres do korespondencji: Gryfickie TBS Spółka z o.o.  ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice
tel/fax. 91 384 30 51, e-mail: , strona www.gryfickietbs.com

Zaprasza do złożenia oferty cenowej  na wykonanie remontu pokrycia dachowego i kominów budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Ks.Ruta 25 w Gryficach

II. Szczegółowy opis przedmiotu Zapytania ofertowego:

a) Remont pokrycia dachowego i kominów w  oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik  nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego

 

III. Pożądany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego -45 dni  od daty podpisania umowy na roboty budowlane w terminie do 10.12.2016r.

 

IV. Uwagi Zamawiającego, dotyczące Zapytania ofertowego:


a) Zaleca się dokonanie przeglądu zakresu robót oraz obmiarów objętych niniejszym zapytaniem ofertowym,
b) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, przepisami, normami technicznymi i zasadami sztuki budowlanej,
c) Zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo budowlane art.10,to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa , być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach,
d) Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę.
e) Zakres zamówienia obejmuje równie wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac i czynności  związanych z wymogami BHP,

f) Wykonawca będzie  zobowiązany do właściwej organizacji prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego, bez jakichkolwiek zakłóceń.  W szczególności do obowiązków Wykonawcy będzie należeć właściwa, zgodna z przepisami obowiązującego prawa organizacja i zagospodarowanie placu robót oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do  naprawy wszelkich szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego, uprawnione do kontaktowania się z oferentami:
- imię i nazwisko pracownika: Michał Gradel-tel. : 91 384 73 34,

-adres: siedziba Zamawiającego- siedziba Spółki (pokój nr 1),
-czas urzędowania: poniedziałek-piątek w godz. 7.00-15.00

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami, w tym o sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

2. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania należy kierować nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.


VII. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1.  Zamawiający wymaga aby oferta zawierała załączony wypełniony i podpisany przez Oferenta formularz cenowo ofertowy (zał. nr  2) oraz sporządzony kosztorys ofertowy.
2.  Zamawiający wymaga także aby Wykonawca załączył opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

VIII. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
1.  Ofertę należy złożyć w sekretariacie- siedzibie Zamawiającego (siedziba Spółki), w

terminie do 15.09.2016r.,
2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem :
,,Remont pokrycia dachowego i kominów budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Ks.Ruta 25 w Gryficach   -NIE OTWIERAĆ PRZED 15.09.2016r., przed godz.11.00''
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.09.2016r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego- (siedzibie Spółki).

IX. Opis deklarowanej ceny oferty:

1.  Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto w formie ryczałtu za wykonanie przedmiotu Zapytania ofertowego, okres gwarancji oraz podłączyć kosztorys ofertowy.

2.  Wartość cenową należy podać  cyfrą w złotych polskich (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz słownie.
3.  Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zapytania ofertowego.

4.  Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
X. Informacje o formalnościach:
1.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź rezygnacji z części zakresu robót bez podania przyczyny i w przypadku jego unieważnienia powiadomi o tym wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobody wybory Wykonawcy jak również możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami i z tego tytułu nie będą przysługiwać Wykonawcom roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich oferentów, w terminie 7 dni od daty zatwierdzenia protokołu z otwarcia oferty,

4.  Jeżeli potencjalny Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, uchyli się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu Zapytania Ofertowego, Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród  złożonych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

5.  Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.  Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień publicznych tj. Protest, odwołanie, skarga.


Załączniki:

1. Przedmiar robót,
2. Formularz cenowo-ofertowy.