A+ A A-

[Zap. ofert.] Odbudowa dachu - Wsp. Mieszk. przy ul. Parkowej 7 w Gryficach

  • Odsłony: 1488

(2015.03.30 - Dodano pytania i odpowiedzi do zapytania - załącznik)       

 ZAPYTANIE OFERTOWE

 

(Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych

 

Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.)

 

 

 

I. Zamawiający:

 

Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Parkowej 7 w imieniu której działa Zarządca

 

Gryfickie TBS Spółka z o.o. ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice

 

Adres do korespondencji: Gryfickie TBS Spółka z o.o. ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice tel/fax. 91 384 30 51, e-mail:  , strona www.gryfickietbs.com

 

 

 

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na odbudowę zniszczonego w wyniku pożaru dachu wraz z naprawą stropu poddasza oraz innymi pracami towarzyszącymi w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Parkowej 7 w Gryficach

 

 

 

II. Szczegółowy opis przedmiotu Zapytania ofertowego:

 

 

 

a) Odbudowa dachu wraz z naprawą stropu poddasza oraz innymi pracami towarzyszącymi w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 2.

 

 

 

 

 

III. Pożądany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego do 30.08.2016r.

 

 

 

 

 

 

 

IV. Uwagi Zamawiającego, dotyczące Zapytania ofertowego:

 

 

 

a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,

 

b) Zaleca się dokonanie przeglądu zakresu robót oraz obmiarów objętych niniejszym zapytaniem ofertowym,

 

c) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, przepisami, normami technicznymi i zasadami sztuki budowlanej,

 

d) Zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo budowlane art.10,to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa , być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach,

 

e) Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę.

 

g) Zakres zamówienia obejmuje równie wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac i czynności związanych z wymogami BHP,

 

h) Wykonawca będzie zobowiązany do właściwej organizacji prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego, bez jakichkolwiek zakłóceń. W szczególności do obowiązków Wykonawcy będzie należeć właściwa, zgodna z przepisami obowiązującego prawa organizacja i zagospodarowanie placu robót oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy wszelkich szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót.

 

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego, uprawnione do kontaktowania się z oferentami:

 

 

 

- imię i nazwisko pracownika: Michał Gradel,

 

-adres: siedziba Zamawiającego- siedziba Spółki (pokój nr 1),

 

-tel. : 91 384 73 34, mail:

 

-czas urzędowania: poniedziałek-piątek w godz. 7.00-15.00

 

 

 

 

 

 

 

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami, w tym o sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów:

 

-Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

-Wszelkie zapytania dotyczące postępowania należy kierować nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

 

 

 

 

 

VII. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

 

 

 

1.  Zamawiający wymaga aby oferta zawierała załączony wypełniony i podpisany przez Oferenta formularz cenowo ofertowy (zał. nr 3) oraz sporządzony kosztorys ofertowy.

 

2.  Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 

3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę na wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego przedłożył dokument potwierdzający posiadanie przez niego uprawnień budowlanych lub osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej okręgowej Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

4. Zamawiający wymaga aby oferent złożył oświadczenie i przedstawił referencje z których wynika, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące zakresem prac, roboty pokrewne do robót które prowadzone będą w ramach niniejszej inwestycji, a w szczególności:

 

-roboty ciesielskie obejmujące budowę, odbudowę lub remont więźby dachowej i stropów drewnianych,

 

-roboty dekarskie obejmujące krycie dachu dachówką karpiówką w łuskę.

 

5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

 

 

 

VIII. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:

 

 

 

1.  Ofertę należy złożyć w sekretariacie- siedzibie Zamawiającego (siedziba Spółki), w terminie do 9.03.2016r.,

 

2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem :

 

 

 

,,Odbudowa dachu wraz z naprawą stropu poddasza oraz innymi pracami towarzyszącymi w budynku  przy ul. Parkowej 7 w Gryficach -NIE OTWIERAĆ PRZED 9.03.2016r., przed godz.10.00''

 

 

3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9.03.2016r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego- (siedzibie Spółki).

 

 

 

 

 

IX. Opis deklarowanej ceny oferty:

 

 

 

1.  Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową (ryczałtową) brutto za wykonanie przedmiotu Zapytania ofertowego, okres gwarancji oraz podłączyć kosztorys ofertowy.

 

2.  Wartość cenową należy podać cyfrą w złotych polskich (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz słownie.

 

3.  Cena ryczałtowa jest niezmienna do zakończenia realizacji robót przez co powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zapytania ofertowego.

 

4.  Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

 

 

 

 X. Informacje o formalnościach:

 

 

 

1.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź rezygnacji z części zakresu robót bez podania przyczyny i w przypadku jego unieważnienia powiadomi o tym wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

 

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobody wybory Wykonawcy jak również możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami i z tego tytułu nie będą przysługiwać Wykonawcom roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

 

3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich oferentów, w terminie 7 dni od daty zatwierdzenia protokołu z otwarcia oferty,

 

4.  Jeżeli potencjalny Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, uchyli się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu Zapytania Ofertowego, Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

5.  Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

6.  Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. Protest, odwołanie, skarga.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

 

1. Przedmiar robót,

 

2. Dokumentacja projektowa,

 

3. Formularz cenowo-ofertowy.

 

4. Projekt umowy.