A+ A A-

15.02.2016 - [Zap. ofert.] Dodatkowe zmiany i uzupełnienia Niechorska 13

  • Odsłony: 1448

15 lutego 2016 r. - ZMIANY I UZUPEŁNIENIA DO PRZEDMIARU ROBÓT-część II   

Zmiany i uzupełnienia znajdują się w załączniku "przedmiar-uzupelnienie - czesc II.pdf".

15 lutego 2016 r. - UZUPEŁNIENIE O BRAKUJĄCY PRZEDMIAR ROBÓT REMONTU LOGGII

9 lutego 2016 r. - ZMIANY I UZUPEŁNIENIA DO PRZEDMIARU ROBÓT

Zmiany i uzupełnienia znajdują się w załączniku "przedmiar-uzupelnienie.pdf".

Uwaga! Zmianie uległy zapisy w punkcie 3 i 8 niniejszego zapytania ofertowego.

Przedłużeniu uległ termin składania ofert. Nowy termin to: 19 lutego 2016 r. do godz. 15:00.

Nowy termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego to 31 lipiec 2016 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 


(Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.)


I. Zamawiający:
Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Niechorskiej 13 w Gryficach w imieniu której działa Zarządca Gryfickie TBS Spółka z o.o. ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice
Adres do korespondencji: Gryfickie TBS Spółka z o.o. ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice
tel/fax. 91 384 30 51, e-mail: , strona www.gryfickietbs.pl

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie kotwienia płyty osłonowej ściany warstwowej do warstwy wewnętrznej konstrukcyjnej elementu ściennego kotwami elewacyjnymi HILTI HWB22x190 wklejanych na żywicę oraz docieplenie ścian zewnętrznych i kolorystyki elewacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Niechorskiej nr 13 w Gryficach

II. Szczegółowy opis przedmiotu Zapytania ofertowego:


    1. Zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie kotwienia płyty osłonowej ściany warstwowej do warstwy wewnętrznej konstrukcyjnej elementu ściennego kotwami elewacyjnymi HILTI HWB22x190 wklejanych na żywicę oraz docieplenie ścian zewnętrznych i kolorystyki elewacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Niechorskiej nr 13 w Gryficach


      III. Pożądany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego 31. 07 . 2016r.

       

      IV. Uwagi Zamawiającego, dotyczące Zapytania ofertowego:


      a) Zaleca się dokonanie przeglądu zakresu robót oraz obmiarów objętych niniejszym zapytaniem ofertowym, ( dokumentacja do wglądu w siedzibie zamawiającego )
      b) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, przepisami, normami technicznymi i zasadami sztuki budowlanej,
      c) Zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo budowlane art.10,to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa , być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach,
      d) Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę.
      e) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac i czynności związanych z wymogami BHP,

      f) Wykonawca będzie zobowiązany do właściwej organizacji prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego, bez jakichkolwiek zakłóceń. W szczególności do obowiązków Wykonawcy będzie należeć właściwa, zgodna z przepisami obowiązującego prawa organizacja i zagospodarowanie placu robót oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy wszelkich szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót.

      V. Osoby po stronie Zamawiającego, uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
      - imię i nazwisko : Henryk Dzikowski – przedstawiciel zarządcy nieruchomością

      - imię i nazwisko Waldemar Wielgomasz -przedstawiciel Wspólnoty

    2. -adres: siedziba Zamawiającego- siedziba Spółki (pokój nr 9),
      -tel. : 91 384 73 25,
      -czas urzędowania: poniedziałek-piątek w godz. 7.00-15.00

      VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami, w tym o sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów:
      -Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

-Wszelkie zapytania dotyczące postępowania należy kierować nie później niż 5 dni przed upływem terminu składania ofert.


VII. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga aby oferta zawierała załączony wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo ofertowy (zał. nr 1) oraz sporządzony kosztorys ofertowy.
2. Zamawiający wymaga także aby Wykonawca załączył opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
VIII. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie- siedzibie Zarządcy (siedziba Spółki), w terminie do 19 lutego 2016 r. do godz.15.00
2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem :
Oferta cenowa na wykonanie kotwienia płyty osłonowej ściany warstwowej do warstwy wewnętrznej konstrukcyjnej elementu ściennego kotwami elewacyjnymi HILTI HWB22x190 wklejanych na żywicę oraz docieplenie ścian zewnętrznych i kolorystyki elewacji w systemie Baumit budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Niechorskiej nr 13

w Gryficach -NIE OTWIERAĆ PRZED 19 lutego 2016 r. do godz 15.00
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22  lutego 2016 r. godz 13.00 w siedzibie Zarządcy - (siedzibie Spółki).

IX. Opis deklarowanej ceny oferty:

 

1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu Zapytania ofertowego, okres gwarancji oraz podłączyć kosztorys ofertowy.

2. Wartość cenową należy podać cyfrą w złotych polskich (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zapytania ofertowego.

4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

X. Informacje o formalnościach:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź rezygnacji z części zakresu robót bez podania przyczyny i w przypadku jego unieważnienia powiadomi o tym wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobody wybory Wykonawcy jak również możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami i z tego tytułu nie będą przysługiwać Wykonawcom roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich oferentów, w terminie 7 dni od daty zatwierdzenia protokołu z otwarcia oferty,

4. Jeżeli potencjalny Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, uchyli się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu Zapytania Ofertowego, Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień publicznych tj. Protest, odwołanie, skarga.
7. Powyższe roboty będą nadzorowane przez Państwową Inspekcję Pracy .

Załączniki:

1. Formularz cenowo-ofertowy.
2. Przedmiar robót

3. Uzupełnienie i zmiany do przedmiaru robót.

4. Przedmiar  robót remont loggii.

3. Uzupełnienie i zmiany do przedmiaru robót - część II.