Wymiana stolarki otworowej – okien (aktualizacja - 21.05.2015)
- Opublikowano: niedziela, 13 sierpień 2017 14:58
- Odsłony: 1625
ZAPYTANIE OFERTOWE
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. Zamawiający:
Gryfickie TBS Spółka z o.o. ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice
Adres do korespondencji: Gryfickie TBS Spółka z o.o. ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice
tel/fax. 91 384 30 51, e-mail: , strona www.gryfickietbs.com ,
zaprasza do złożenia ofert na wymianę stolarki otworowej – okien 144,76 m2 w zakresie ;
- demontażu starych okien,
- demontażu starych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych ,
- montaż nowych okien PCV pięciokomorowych z wzmocnieniem stalowym wewnątrz
- montaż nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- uzupełnienie ubytków tynku zewnętrznego i wewnętrznego przy obróbce okien,
- malowanie ścian zewnętrznych związanych z wymianą okien z dobraniem koloru farby
- wywóz i utylizacja starych okien,
- dostawę i montaż stolarki okiennej z nawiewnikami sterowanymi ręcznie
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
a) Zakres robót :
- demontażu starych okien,
- demontażu starych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych ,
- montaż nowych okien PCV pięciokomorowych z wzmocnieniem stalowym wewnątrz
- montaż nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- uzupełnienie ubytków tynku zewnętrznego i wewnętrznego przy obróbce okien,
- malowanie ścian zewnętrznych związanych z wymianą okien z dobraniem koloru farby
- wywóz i utylizacja starych okien,
- dostawę i montaż stolarki okiennej z nawiewnikami sterowanymi ręcznie
a) Zaleca się dokonanie przeglądu zakresu robót oraz obmiarów objętych niniejszym zamówieniem .
b) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należyta starannością, przepisami, normami technicznymi i zasadami sztuki budowlanej,
c) Zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo budowlane art.10,
to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa , być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach,
d) Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę.
e) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac i czynności związanych z wymogami BHP, organizacją prac budowlanych bez zakłóceń,(organizacja i zagospodarowanie placu robót, właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót, naprawę wszelkich szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót).
f)Adresy lokali mieszkalnych oraz wykaz okien do wymiany do odbioru w siedzibie zamawiającego pok. nr 8
- w godz. 7-15
III. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga aby oferta zawierała załączony wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo ofertowy .
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą
przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
2. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania należy kierować nie później niż 7 dni przed upływem terminu składania ofert.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osoba do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
a) Henryk Dzikowski -tel. 91 384 73 25
VI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządcy (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem :
Wymiana stolarki okiennej . -NIE OTWIERAĆ PRZED 03.06.2015r. godz.10.00
2. Ofertę należy złożyć w terminie do 03.06.2015 r. do godz. 10.00, otwarcie ofert godz. 10.15
VII. Opis deklarowanej ceny oferty:
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za 1m2 okna .
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź rezygnacji z części robót bez podania przyczyny i w przypadku jego unieważnienia powiadomi o tym wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku przystąpienia do realizacji, Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty, zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, z wybranym Wykonawca w terminie 14 dni zostanie podpisana umowa .
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę spośród złożonych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień publicznych tj. Protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki
1. Formularz cenowo-ofertowy.
2. Zapytanie ofertowe.
3. Wykaz stolarki okiennej.