Wykonanie montażu płotków przeciwśniegowych,naprawy rynien i instalacji piorunochronnej na budynku przy ul. Łąkowa 13 w Gryficach
- Opublikowano: niedziela, 13 sierpień 2017 14:56
- Odsłony: 1676
ZAPYTANIE OFERTOWE
Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. Zamawiający:
Wspólnota Mieszkaniowa Łąkowa 13, 72-300 Gryfice
w imieniu której działa Zarządca Gryfickie TBS Spółka z o.o.
Adres do korespondencji: Gryfickie TBS Spółka z o.o. ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice
tel/fax. 91 384 30 51, e-mail: , strona www.gryfickietbs.com
Zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie montażu płotków przeciwśniegowych,naprawy rynien i instalacji piorunochronnej na budynku przy ul. Łąkowa 13 w Gryficach
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
a) Zakres robót:
Zamontowanie płotków przeciwśniegowych, naprawa rynien oraz instalacji piorunochronnej-w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1, będący opracowaniem pomocniczym wyceny i zestawienia planowanych do wykonania robót.
b) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej na budynku,
c) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należyta starannością, przepisami, normami technicznymi i zasadami sztuki budowlanej,
d) Zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo budowlane art.10,
to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa , być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach,
e) Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę.
f) Zakres zamówienia obejmuje równie wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac i czynności związanych z wymogami BHP, organizacją prac budowlanych bez zakłóceń,(organizacja i zagospodarowanie placu robót, właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót, naprawę wszelkich szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót).
III. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga aby oferta zawierała załączony wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo ofertowy (zał. nr 2) oraz sporządzony przez wykonawcę kosztorys ofertowy.
2. Zamawiający wymaga także aby Wykonawca załączył opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą
przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
a) Michał Gradel tel. 91 384 73 34
VI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządcy (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem :
Wykonanie montażu płotków przeciwśniegowych,naprawa rynien i instalacji piorunochronnej na budynku przy ul. Łąkowa 13 w Gryficach -NIE OTWIERAĆ PRZED 5.05.2015r. godz.10.00
2. Ofertę należy złożyć w terminie do 5.05.2015r. do godz. 10.00.
VII. Opis deklarowanej ceny oferty:
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie robót, okres gwarancji oraz podłączyć kosztorys ofertowy.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i w przypadku jego unieważnienia powiadomi o tym wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami jak również swobodę wyboru Wykonawcy i z tego tytułu nie będą przysługiwać Wykonawcom roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. W przypadku przystąpienia do realizacji, Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień publicznych tj. Protest, odwołanie, skarga.
6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Przedmiar robót,
2. Formularz cenowo-ofertowy.