A+ A A-

Wykonanie remontu klatki schodowej wraz pracami towarzyszącymi przy ul. Wojska Polskiego 38 w Gryficach

  • Odsłony: 1627

 

ZAPYTANIE OFERTOWE


Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych
Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.


I. Zamawiający:

Wspólnota Mieszkaniowa Wojska Polskiego 38, 72-300 Gryfice w imieniu której działa Zarządca
Gryfickie TBS Spółka z o.o.
Adres do korespondencji: Gryfickie TBS Spółka z o.o. ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice tel/fax. 91 384
30 51, e-mail:  , strona www.gryfickietbs.com

Wykonanie remontu klatki schodowej wraz pracami towarzyszącymi,wykonanie wjazdu na teren
nieruchomości wraz z remontem kanalizacji deszczowej  oraz docieplenie ściany w bramie budynku
Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wojska Polskiego 38 w Gryficach



II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :

a) Zakres robót podzielony został na trzy części:

I- Remont klatki schodowej wraz z pracami towarzyszącymi,

II- Wykonanie wjazdu na teren nieruchomości wraz z remontem kanalizacji deszczowej,

III- Docieplenie ściany w bramie budynku.


W oparciu o załączony przedmiar robót będący opracowaniem pomocniczym wyceny i zestawienia planowanych do wykonania robót.


b) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej budynku,

c) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należyta starannością, przepisami, normami technicznymi i zasadami sztuki budowlanej,
d) Zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo budowlane art.10, to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa , być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach,
e) Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę.
f) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac i czynności związanych z wymogami BHP, organizacją prac budowlanych bez zakłóceń,(organizacja i zagospodarowanie placu robót, właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót, naprawę wszelkich szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót).

III. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga aby oferta zawierała załączony wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo ofertowy (zał. nr 2) oraz sporządzony przez wykonawcę kosztorys ofertowy.
2. Zamawiający wymaga także aby Wykonawca załączył opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.


IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:


1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
2. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania należy kierować nie później niż 7 dni przed upływem terminu składania ofert.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Osoba do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:

a)  Waldemar Tatar -tel. 91 384 73 36


VI. Miejsce i termin składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządcy (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem :

wykonanie remontu klatki schodowej wraz z pracami towarzyszącymi oraz wykonanie wjazdu na teren nieruchomości wraz z remontem kanalizacji deszczowej budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wojska Polskiego 38 w  Gryficach  -NIE OTWIERAĆ PRZED 30.04.2015r. godz.10.00
2. Ofertę należy złożyć w terminie do 30.04.2015r. do godz. 10.00.

VII. Opis deklarowanej ceny oferty:

1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie robót, okres gwarancji oraz podłączyć kosztorys ofertowy.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach:


1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź rezygnacji z części robót bez podania przyczyny i w przypadku jego unieważnienia powiadomi o tym wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami jak również swobodę wyboru Wykonawcy i z tego tytułu nie będą przysługiwać Wykonawcom roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. W przypadku przystąpienia do realizacji, Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty, zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę spośród złożonych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień publicznych tj. Protest, odwołanie, skarga.
6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.